poniedziałek, 5 października 2015

Pasta z wędzonej makreli


 

 

Uwielbiam pasty na kanapki, ale oczywiście tylko te, które  są samo robione. Te kupne mi w ogóle nie smakują.

Długo nie robiłam pasty z wędzonej makreli, więc dziś nadrabiam zaległości.  A jest to mój ulubiony dodatek do kanapek. Zresztą mojego męża też.

Zapraszam !!!

 

Składniki:

1 wędzona makrela (większa),
garść posiekanego szczypiorku,
1 ogórek ( korniszony),
1 łyżka majonezu,
3 łyżki musztardy sarepskiej,
sól,
pieprz
 

Wykonanie:

Makrelę obieramy ze skóry i dokładnie wybieramy oście. Przekładamy ją do miski. Ogórka drobno siekamy.  Dodajemy szczypiorek, majonez, musztardę i ogórka. Doprawiamy solą i pieprzem. Dokładnie mieszamy.

Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. Ja dodaję jeszcze cebulkę i jajko pokrojone w kostkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Passion of Cooking10 października 2015 10:49

    O bardzo dobry pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń