niedziela, 14 czerwca 2015

Gofry z bitą śmietaną i owocami

 
 
 
 
 

Dziś zapraszam Was na gofry z bita śmietaną i owocami. Do zrobienia tych gofrów zainspirowała mnie sąsiadka;-),  więc zaprosiłam sąsiadów i powstały pyszne, puszyste i chrupiące gofry. ;-)

Przepis znalazłam na blogu „Moje Wypieki” . Jestem nim zachwycona. Pierwszy raz widziałam tak puszyste ciasto na gofry. Mogłabym je jeść codziennie.

W moim wykonaniu gofry były z bitą śmietaną i owocami ( truskawki, borówki i kiwi). Wyśmienicie smakują również z cukrem pudrem. To już zależy kto co lubi.;-)

Powiem Wam jeszcze, że takie gofry kojarzą mi się z wakacjami, urlopem i morzem;-) A Wam z czym kojarzą się gofry??

Zapraszam do spróbowania. ;-)


Składniki:

2 szklanki mąki pszennej,

2 szklanki mleka,

1 łyżeczka proszku do pieczenia,


szczypta soli,

1 - 2 łyżki drobnego cukru do wypieków,

1/3 szklanki Oleju Kujawskiego,

2 jajka (żółtka oddzielone od białek)


Wykonanie:


Wszystkie składniki oprócz białek przekładamy do miski i dokładnie miksujemy. Następnie ubijamy białka na sztywną pianę i przekładamy do ciasta. Delikatnie mieszamy, najlepiej za pomocą łyżki.

Pieczemy w dobrze nagrzanej gofrownicy na brązowozłoty kolor. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

 




 
 
 


Smacznego!!!!

 

2 komentarze:

  1. Może zechcesz dodać swojego bloga do naszego katalogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę prosić o więcej informacji? Na jakiej zasadzie się to odywa? Podaję swojego maila: wioleta.borowska@vp.pl

      Usuń