czwartek, 21 stycznia 2016

Farfalle ze szpinakiem i kurczakiem





Tak jak już kiedyś pisałam uwielbiam makarony i szpinak pod każdą postacią, więc dziś zapraszam Was na pyszny i syty makaron farfalle z kurczakiem i szpinakiem.

Bardzo prosty i szybki do przygotowania.  A jego smak zachwyci nawet tych, którzy nie przepadają za szpinakiem.

Makaron możemy dać dowolny.  A lubiący sosy śmietanowe pod koniec gotowania mogą dolać śmietany najlepiej 30%.  Ja robiąc to danie robię zawsze dwie wersje – ze śmietaną dla męża i bez śmietany dla mnie. 

Obie są pyszne, ale ja jednak jak każda kobieta wolę wersję lżejszą, mniej kaloryczną. ;-)

Jestem ciekawa, którą wersję Wy bardziej lubicie?

Zapraszam!!!

 

Składniki ( na 3- 4 porcje) :

1 pierś z kurczaka,
2 cebule mniejsze lub 1 duża,
300 g mrożonego szpinaku,
sól,
pieprz,
oliwa lub olej do smażenia,
ok. 400 g makaronu Farfalle

 

Wykonanie:

Cebulkę kroimy w drobną kostkę. Smażymy.

Kurczaka myjemy, osuszamy a następnie kroimy w kostkę. Dodajemy do kurczaka, smażymy, przyprawiamy solą i pieprzem.

W połowie smażenia kurczaka dodajemy zamrożony szpinak. Dusimy do momentu, aż wszystkie składniki będą miękkie. Doprawiamy solą i pieprzem.

Makaron gotujemy wedle przepisu na opakowaniu.  Następnie mieszamy z kurczakiem i szpinakiem.

 

Smacznego!!!

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz